понеділок, 4 лютого 2013 р.

Уривок з невиданої книги про автомобілі та про перегони

(Уривок з книги, яка поки-що є секретом, але спішу поділитися ним - не можу просто так тримати в себе на ноуті)

-         Ви всі говорите про машини настільки автоматизовані, що скоро вам потрібно буде туди сідати тільки для того, щоб сідати, не більше. От уявіть собі – підходите то автомобіля і
якісь пристрої зчитують твої мозкові хвилі, автомобіль сам відкриває двері. Заводиться, вмикається твоя улюблена музика і ти сідаєш на заднє сидіння і їдеш просто так – як мішок. – сказав Майк.
-     Ти перебільшуєш, як раз розвиток автоматизації в автомобілях завершиться тоді, коли дійде справа до вилучення водійських вмінь – цей пристрій – цей автоматизований автомобіль перестане називатися автомобілем як таким – це вже буде велика дорога іграшка, до того й ще небезпечна.  – відповів Тоні.
-         Добре, годі. Я веду до того, що купую собі УАЗ 452 – чули про такий автомобіль?
Майк зробив паузу, дивлячись по черзі на співрозмовників, переводячи від одного до наступного погляд. Всі замовчали. Тоні насмішкувато підвів брови та іронічно посміхнувся і повільно промовив:
-        Ти хочеш керувати цим творінням якогось там У… У… Уральського автомобільного заводу?
-         Ульяновського Автомобільного. – чітко відповів Майк.
-         Не міняє назва суті. Хоч Угандського автомобільного заводу, якщо такий існує. Який двигун? – почав розпитувати Тоні.
-         Бензиновий, 4-циліндровий, об’єм 2,7 літра.
-         Скільки коней? – 112 при 4000 оборотів за хвилину.
-         Максимальна швидкість? – 110 кілометрів.
-         Витрати палива? – 15,4 літра.
-         Об’єм паливного баку? – 50 літрів.
        Коробка передач яка? – ручна, 4-ступінчата.
-          Гальмівна система? - двоконтурна, з вакуумним підсилювачем, барабанна.
-          Радіус дисків? – 16 дюймів.
-          Рік випуску? - 1978 рік.
-          Що сказати. УАЗ, а цим так би мовити автомобілем я найменше цікавився зі всіх мені відомих автомобілів, тому й знаю, що це тверде кермо, передачі з третього разу вмикаються, дерев’яна підвіска, шум, влітку спека, взимку мороз. Соціалістичний витвір зі всіма притаманними ознаками. Взагалі, нащо тобі цей технічний пережиток? Ні швидкості, ні дизайну, нічого. – заперечив Тоні.
-          З дизайном ти помиляєшся – кузов в УАЗ’а дуже плавний, його підвіска дуже добре підлягає тюнінгу, а салон після певної обробки стане просторим та комфортним.  Я ще вагався між радянським УАЗ’ом та німецьким Баркасом, ціна ніби однакова, але дизайн у них різних. Баркас ніби вже довершений і в ньому немає нічого зайвого. Якщо щось додати в елемент його дизайну – можна все зіпсувати, а от інша справа з УАЗ’ом. В ньому все навпаки – хочеться все переінакшити, лише залишивши ту форму «буханки хліба», яку він нагадує. Якщо не дивитися на УАЗ через призму соціалізму, то за дизайном він нікому не поступається зі своїх ровесників. – продовжив Майк.
-          З Баркасом ти теж серйозно не виглядатимеш і взагалі Баркас чи УАЗ - дорогенька іграшка вийде! Ну ти і вигадуєш! Уяви, ти привезеш це «чудо» на один з наших сейшенів. Ти ж будеш посміховиськом номер один. Для всіх! Для Нестримних Гепардів, для Сталевих Сапсанів, для Power Z, а що скаже про тебе Нічна Клеопатра? Звичайно ти звернеш на себе їхню увагу і викличеш цим якесь зацікавлення – на пару секунд. – відповів Тоні.
-          Я не про увагу зі сторони тих всіх красунь з Нічної Клеопатри і не про мажорів зі Сталевих Сапсанів. От дивися – хто найкраще дріфтує серед всіх наших команд? Томі. Хто їздить найкраще спринт? Александр з Нестримних Гепардів. Хто найкращий у «полюванні на лисиць»? Лео з Вільної Федерації. А хто найкращий дизайн-маньяк? Є ніби серед Сутінкових Колібрі одна дівчина, яка постійно щось додає на свою Audi TT, але погодься – нуднувато все виглядає на тій купешці – дуже боїться та дівчина сміливо експериментувати і береже свою тетешку. А уяви, що можна робити на УАЗ’і? Скільки площі для аерографії! Скільки невтілених ідей, а такий великий кузов дозволяє все це зробити! Якщо є в нас самопроголошений «дріфт-князь», то так само буде самопроголошений «дизайн-князь» і буду ним я… – Майк захоплено хотів продовжити свою розповідь, але Тоні його перебив:
-          Все це твої мрії, не забувай про «PartyBus» – там розмальованої аерографією площі в десять більше, ніж на твоєму УАЗ’і і такий автобус один-однісінький в нашому великому місті (Тоні засміявся).
-          Цей автобус має більше відношення до тусовок, ніж до перегонів і взагалі Дон – його власник і творець сам казав, що його більше цікавлять якісь розважальні заходи, ніж напружені перегони, налаштування перед заїздом і синхронізація GPS-навігаторів, проблеми з вовками і автобус його не так часто з’являється серед зібрань клубів. Дону навіть байдуже до великих перегонів у липні наступного року – він напевно тільки думає як їздитиме вночі після перегонів своїм автобусом по місту зі всіма учасниками гонки та дівчатами, які тримають прапори на треку. Йому байдуже до «князів» різних дисциплін і сам він себе ніколи не називав найкращим у аерографі ці. – відповів Майк.
-          Бо може він і є найкращий? Це всі знають, дивлячись на його автобус. – знову заперечив Тоні. Тед і Олександр, які до цього тихо слухали пожвавлену розмову, неголосно засміялися.
-          Та йому байдуже до цього всього! Подивимось! У будь-якому разі я вже майже домовився про купівлю того УАЗ’а в одного дідугана. Його син, коли був молодшим, купив собі той УАЗ - десь на сході замовив, пригнав для полювання – ти ж розумієш – повний привід, великий салон, куди можна скласти все причандалля. А потім неочікувано прийшли великі зміни і стали доступними всі Тойоти Ленд Крузери, Рендж Ровери, Nissan Pathfinder  і  віддав син батьку той УАЗ, а він йому не потрібен був і так більше 10 років простояв без діла в гаражі, і ще декілька років на стоянці, тому ціну дідуган не загинає, так символічно пропонує заплатити за той «соціалістичних брухт», як він називає свій УАЗ. – сказав Майк.
-          Тебе видно чимось дуже привабив той УАЗ, що ти нічого по сторонам не бачиш. Нічим тебе не переконаєш, але буде весело! Все ж таки ми команда і підтримуємо одне одного. То коли ти вже «приїдеш» на УАЗ’і? – Тоні сказавши це, розсміявся разом з Тедом та Олександром.           

Завершу тим, з чого почав – чим більше автоматизований автомобіль, тим менше маневрів залишається для нас – для живих людей. – сказав Майк.  

Немає коментарів:

Дописати коментар